Aptus APTO - FLEX Czyli o suplementacji dla kotów

Aptus Apto-Flex to weterynaryjny suplement diety dla psów i kotów. Zawiera połączenie substancji o właściwościach przeciwbólowych i przeciwzapalnych.







  • Suplement diety o działaniu osłonowym na stawy.
  • Zawiera połączenie substancji o właściwościach chondroprotekcyjnych, przeciwbólowych i przeciwzapalnych.
  • W formie syropu.
Kwas hialuronowy – główny składnik mazi stawowej, zapobiega uszkodzeniu powierzchni stawowej zapewniając ruchomość stawów i chroniąc je przed bolesnym procesem erozji

Kolagen – białko strukturalne o bogatym składzie aminokwasowym, źródło czynników budulcowych dla stawu


MSM – naturalne źródło siarki organicznej, niezbędnej do odbudowy stawów i ich komponentów, ma silne działanie przeciwutleniające


Siarczan chondroityny – jeden z podstawowych składników chrząstki o działaniu przeciwzapalnym


Siarczan glukozaminy – składnik więzadeł, chroni również przed postępowaniem zapalenia stawów


Wyciąg z żurawiny -zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby przyzębia i próchnicę, infekcje dróg moczowych, a także choroby serca.

Zawartość składników pokarmowych w 100 ml:
  • Białko: 14%
  • Węglowodany: 30,3%
  • Tłuszcz: 0,3%
  • Woda: 40,7%
  • Popiół: 0,6%
  • Energia: 775,28 kJ
Wskazania: Profilaktycznie: u dużych i ciężkich zwierząt, w otyłości, u zwierząt starszych oraz u ras szybkorosnących – jako odżywienie, regeneracja i ochrona aparatu stawowego, poprawa ruchliwości oraz prewencja zapalenia stawów. Leczniczo: zabiegi ortopedyczne, dysplazja stawów, osteoarthritis, objawy bólowe pochodzenia stawowego – jako wsparcie leczenia. Wzmacnia stawy, zapobiega dalszemu postępowaniu zapalenia stawów.
Dawkowanie:
Kot: 5 ml / 10 kg


NASZE WRAŻENIA :

Wiesław jest kastratem - zatem ma skłonność do otyłości. Nie zawsze mam czas aktywnie spędzać z nim czas, zatem szukałam czegoś, co pomoże zadbać mu o obciążone nieco stawy - póki go nie odchudzę. Wiem wiem ! Moja wina, ale jestem tylko człowiekiem, mój błąd ewidentny - nie zwracałam szczególnej uwagi na to co mój kot je i w jakich ilościach. Syrop to bardzo wygodna forma jeżeli chodzi o suplementację Naszych Pupili. Polewam nim karmę i jestem pewna, że teraz karmię go najlepiej jak potrafię.Zauważyłam również poprawę ruchomości stawów - zatem odchudzanie poszło nam łatwiej. Zrzuciliśmy prawe 4 kg w miesiąc - och, dobra! - Wiesław zrzucił. Syrop nie jest jakimś pobudzaczem do "ćwiczeń", ale pomoże zadbać zarówno o stawy, a co za tym idzie regularną aktywność zwierzęcia, ponieważ kot chętniej się rusza, gdy nie czuje dyskomfortu - okazuje się, że w odpowiednim momencie dostałam ten syrop do przetestowania - ponieważ chyba czuł już jakiś dyskomfort w stawach w związku z nadwagą. Jestem od niedawna ogromną fanką tego syropu- bardzo POLECAM. Dbamy o siebie - odchudzamy się, ćwiczymy, jemy jarmuż - dbajmy również o naszych przyjaciół. Warto go kupić naprawdę. Porządny skład - to przede wszystkim - dodatkowym atutem jest smak jak mniemam - Wiesław Lubi to!


Można ich znaleźć na facebook'u : Aptus Polska

Komentarze

  1. Również go stosujemy przy diecie dla kotów - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jaki Wiesław odchudzony, brawo Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, dobry skład procentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest naprawdę niezła firma - i świetne suplementy :)

      Usuń

Prześlij komentarz