Argan My Love - Balsam na cztery dłonie

Dawno nie miałam takiego problemu z zaopiniowaniem czegokolwiek. Tym bardziej postanowiłam wysapać moje zdruzgotanie. Chciałabym Wam powiedzieć o nim coś więcej niż napisał producent- i to jest niezłe wyzwanie. Nie chciałabym synonimować tego, co już o nim napisano na opakowaniu.  Jest to naprawdę balsam „Dla niej i dla niego”. To kosmetyk z tych, które warto mieć w torebce, w samochodzie bo przyda się w każdej sytuacji.



Słodki balsam z linii „Argan my love” jest naprawdę słodki. Ale w sposób uroczy – nie mulący i nie drażniący zapachem. Zapach jest taki marcepanowy, ale taki prawdziwy – jakby dopiero przed chwilą zmielono migdały i wyciśnięto z nich to, co najlepsze.

Doskonale się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy- co jest dla Nas bardzo ważne, bo ciągle się spieszymy. Używając balsamu czy to smarując ręce, stopy, czy inne suche łokcie i kolana- chcemy efektu natychmiastowego, bez brudzenia ubrania i wycierania nadmiaru w ręcznik.



Jego skład jest naprawdę wyjątkowy, co czyni go najlepszym sprzymierzeńcem skóry suchej i pozbawionej witalności. Zawiera najcenniejsze dla naszej skóry oleje naturalne – reszta to substancje organiczne. Mamy więc pewność, że używamy dobrych, stabilnych składników.

INCI: Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glyceryn Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Glycerin, Caprylyl Glycol, Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Fruit Extract, Panthenol, Hydrolyzed Corn Starch, Cetostearyl Alcohol, Tocopherol, Sodium Benzoate, Caprylhydroxamic Acid, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin.



Co mogę o nim więcej powiedzieć?

Opakowanie butelka 200ml z dozownikiem– solidna, nie przekręcająca się pompka – gwarantuje nam bezpieczeństwo użytkowania i przenoszenia go np. w torebce. Nic nam się nie wyleje, nie ubrudzi innych przedmiotów.

Jest wydajny- porcją z jednego dozowania można nakremować cztery ręce. Całe ! Po ramiona. Jeżeli lubicie migdały- jest do naprawdę balsam dla Was. Można te rączki posmarować sobie nawzajem. Każdy sposób jest moim zdaniem dobry na budowanie intymności i wzmacnianie łączących nas relacji – czy to z mężem, czy to z dzieckiem…




Cena to około 25zł. Nie jest to dużo jak na tak porządny kosmetyk.
Dostępny w Maroko Sklep 

Ekokosmetyki sprzedawane w Maroko Sklep opatrzone są certyfikatem ECOCERT, który poświadcza jakość biologiczną i ekologiczną produktów naturalnych.

p.s. Przy tworzeniu tego artykułu nie ucierpiał żaden kot - ponieważ balsamy są ekologiczne - aczkolwiek może się zdarzyć nadmierne wdychanie przez nasze koty zapachu z dozownika.



Komentarze

  1. Olejek arganowy ❤ uwielbiam go. Twoja recenzja doskonała i już chciałabym mieć ten wyjątkowy balsam, ale zakupy muszą poczekać aż będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niektóre rzeczy warto czekać ❤ Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Jak dziewczyna moja kupi to się będziemy smarowaaaaać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach migdałowy to taki świąteczno - zimowy - świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i przepadałam , miałam nic nie kupować a tutaj taki wpis.. eh muszę to mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie jak ze mną! :) Ja cały badziew który miałam wcześniej po prostu wystawiłam pod śmietnik by mieć miejsce na te wspaniałości naturalne :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy kosmetyk muszę wypróbować bo lubię naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę godny polecenia :) jak cała marka zresztą :)

      Usuń
  6. Uwielbiam sklep Maroko ! Super mają produkty i fajnie pakują paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm migdałki hehe. Mój nie lubi ale może się dla mnie poświęci

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro rzeczywiście nie zostawia filtru na dłoniach, to jest rzeczywiście dla mnie i dla mojego.

    OdpowiedzUsuń
  9. To można z dziewczyną lub mężem podzielić się i wspinalnie użytkować go. Dobrze poradziłaś sobie z tą recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kicia wygrała Internety 😂 a sam balsam bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo fajne. Akurat szukałam czegos w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie ciasteczkowe zapachy. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór zapachów tych balsamów jest naprawdę spory - każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  13. Stosuję i bardzo lubię. W ogóle produkty Maroko Sklep bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naturalny skład, przyjemny słodki zapach, ekstra wydajność...
    Czego chcieć więcej?
    Jestem na tak, choć sklepu Maroko jeszcze nie miałam przyjemności poznać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio próbowałam ten balsam w Naturze - byłam pod wrażeniem zapachu, składu jak i samego działania - moja skóra długo była nawilżona i miękka w dotyku <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten sklep :) A balsamu jeszcze nie miałam muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pewnością ładnie pachnie ten balsam <3 Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudna grafika. nie znam tych kosmetyków, ale chetnie bym siegnela :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyk kosmetykiem ale Twój kot skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. słodki balsam brzmi bardzo kusząco, nie znam go

    OdpowiedzUsuń
  21. Argan my love - jaka wdzięczna nazwa i efekty widzę też fajne! :) lubię kosmetyki arganowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Argan my love - jaka wdzięczna nazwa i efekty widzę też fajne! :) lubię kosmetyki arganowe

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszystko co zawiera olej arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że nawet koteł polubił te produkty;D

    OdpowiedzUsuń
  25. O kochana, ale Ty kusisz :D haha a kotek wygrał wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra sprawa, że dla niej i dla niego, ale teraz będzie kłótnia kto go całego zużył :-) . Opis wyczerpujący i zachęcający do kupna. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Te 200ml to całkiem sporo - jak się wypaprze - to się kupi nowy ! :) Dzięki

      Usuń
  27. Nie znam tych kosmetyków sa dla mnie totalna nowością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynają być i stacjonarnie dostępne :) W naturze również - można użyć tester :)

      Usuń
  28. Kocham wszystkie kosmetyki z dodatkiem organu 😍😍 muszę wypróbować😁

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno świetnie działa. Chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla kotka widać też balsamy przypadły do gustu. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz