Drwale, Star Wars i Tangle Teezer



Tangle Teezer to szczotka dla każdego. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie. Produkt został doceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata. I wcale się nie dziwię chociaż byłam do niej baaaardzo sceptycznie nastawiona. Okazuje się jednak warta swej ceny. Szczotek w życiu przerobiłam chyba tyle, ile mam lat i ciągle było z nimi coś nie teges. Albo się złamały w dziwnym miejscu albo poszarpały mnie jak tsunami. W Tangle Teezer po pierwsze nie ma co się złamać, i nie ma co nas poszarpać. Włosy są rozczesane, wygładzone a dodatkowo się nie elektryzują.

Ogólnie spoko szczotunia –warto ją mieć w każdej torebce. To tak gdyby się nie nadążało z przepakowywaniem. Ułatwia modelowanie i jej wielkość jest na tyle dyskretna, że możemy w każdej sytuacji włosy przeczesać.




Najbardziej jednak zaskoczyła mnie- nas – szczotka w wersji kompaktowej. To ta typowo do torebki. Wariantów dostępnych na rynku jest mnóstwo – licencjonowane typu Star Wars oraz standardowe jednokolorowe, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. I ową „Star Warsową” sprezentowałam mężowi.




Nie stosuje jej typowo … czesze nią brodę. I wszystkim szczerze polecamy takie zastosowanie. Gdy zimą robiliśmy terapię „zapuszczanie brody” –używaliśmy olejku o którym pisałam wcześniej oraz szczotki ze szczeciną dzika. W związku z tym, że i taki mąż, mimo że facet – lubi zmiany, nowości - chętnie szczoteczkę Tangle Teezer przygarnął. Szczotka jest delikatna ale czesze dokładnie, jestem skłonna powiedzieć, że nawet lepiej niż nasza poprzednia. Brodę już mamy zapuszczoną taką, jaką chcieliśmy zatem ostre masaże możemy odpuścić. Tangle Teezer sprawdzi się w codziennym rozczesywaniu dużo lepiej. Przede wszystkim – mąż zachwycony. A który fan Star Wars by nie był? Jeżeli mamy takiego fana w rodzinie, a szczotkę typową do brody już posiada - będzie to naprawdę trafiony prezent

Największy wybór szczotek Tangle Teezer znajdziemy w Hurtownia Hair & Beauty



Komentarze

  1. Jakie świetne produkty, wiele słyszałam dobrego o Tangle Teezer - myślę, że warto w końcu wypróbować. A szczotka Star Wars - mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak :D Zacne wynalazki , nie da się ukryć :D niby nie taka nowość, ale zaskakują nowymi nadrukami :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz