Szałwia i Zioło jasnego umysłu – po prostu Buña

Buña to marka Polska. I na to zwróciłam przede wszystkim uwagę „szukając nowości”. Jest bogata w ekstrakty z ziół, znane z polskich łąk, ogrodów i doniczek. Czerpie z ich cudownych właściwości działających na ciało i zmysły. Zakupiłam sobie i mężowi niezłe bańki z dozownikiem – aż 730ml w butelce. Jako fani ziołowych zapaszków jesteśmy pozytywnie zaskoczeni. Kąpiel z Buñą to prawdziwa przyjemność. Oba żele olejkowe –chociaż dla mnie są to po prostu olejki - nadają się do całego ciała wraz z myciem włosów – i to jest świetna wiadomość. Lubię pachnieć cała tak samo… Zapachy są bardzo delikatne, takie prawdziwe, nie drażniące – jest to zapach wiejskiej, dawnej chatki, w której zawsze wiązki ziół suszyły się nad piecem. Cała butelka jest bardzo elegancka – pompka dozuje niewielką ilość olejku, taką porcję do umycia rąk czy twarzy.



Zdecydowanie nasze ciała i włosy polubiły się z tymi produktami. Dodatek oleju arganowego –w jednym- i oleju makadamia – w drugim- wygładza i chroni moje średnioporowate włosy. Zatem jest to kolejny produkt wielozadaniowy – możemy go używać jako mydło do rąk, żel do mycia buzi, żel pod prysznic, szampon. Dla Nas- świetnie!

Żel pod prysznic i płyn do kąpieli olejkowy 2w1 rozmaryn- zawiera ekstrakt z rozmarynu, glicerynę i olej makadamia .

Rozmaryn
- to wiecznie zielone, aromatyczne i odmładzające ziele – symbol prawdziwej miłości. Zwany ziołem jasnego umysłu, bo korzystnie wpływa na koncentrację i dobrą pamięć. Buna czerpie dobroczynne właściwości rozmarynu, co sprawia że pielęgnuje i upiększa skórę i włosy. Rozmaryn pobudza mikrokrążenie, dzięki czemu odżywia i ujędrnia. Rewitalizuje, redukuje zmarszczki, niweluje stres i ożywia umysł.



Żel pod prysznic i płyn do kąpieli olejkowy 2w1 szałwia – zawiera ekstrakt z szałwii, glicerynę i olej arganowy.

Szałwia - jest to srebrzyste ziele, które w każdym listku kryje tajemnicę dobrego samopoczucia i długowieczności. Zwana naturalnym antybiotykiem. Jest niezastąpiona w pielęgnacji zdrowia i urody. Buna wybrała szałwię, bo to prawdziwa skarbnica składników odżywczych. Jest bogata w witaminy, minerały i fitohormony. Normalizuje, oczyszcza, reguluje wydzielanie sebum i wspomaga redukcję trądziku.



Pojemność to 730ml, cena około 10-13zł. To jest dobra cena – przerobiłam w swoim życiu wszystkie marki olejków do kąpieli i pod prysznic, drogie i tanie- Buña jest dla mnie numerem jeden.


W ofercie marki Buña znajdziemy również apetycznie pachnące, ziołowe kremy i maseczki do twarzy, płyny miceralne, balsamy do ciała, żele pod prysznic i do kąpieli oraz szampony i odżywki do włosów.



Komentarze

  1. Chętnie spróbuję tych kosmetyków, szczególnie iż cena faktycznie jest bardzo przystępna :)
    Ciekawy i zachęcający opis

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ROZMARYN - wspaniała wiadomość, że znajdę go w żelu. Super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, rozmaryn jest super :D To zdecydowanie mój zapach!

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć, że nie są te zapachy drażniące - alergicy będą zachwyceni. Swoja drogą to jak możesz? Co wpis to lepszy! Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem co kupie mojej dziewczynie, choć zastawiam się dlaczego nie zrobią żelu Dla dziewczyn że mogą umyć włosy z ciałem. Pewnie jest jakiś powód tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie taki żelik - z tym że nie napisali tego na etykiecie :) Co nie umniejsza jakości - znamy się, my jako kobiety, już dość dobrze na składach :) Więc kto chce, zrobi jak My.

      Usuń
  5. Chyba zakupie ;) i bedę śpiewać o mój rozmarynie nigdy nie kończ się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widzę olejek pod prysznic to biorę w ciemno - uwielbiam olejki, szczególnie jeśli zawierają w sobie takie przydatne zielska <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocza butla, urocze składy - to faktycznie można w ciemno brać :)

      Usuń
  7. Super musze wypróbować:) Jeszcze nie mam w swojej kolekcji Kosmetyku z Rozmarynem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całym asortymencie znajdziemy również inne zioła takie jak melisa, szałwia, aloes :)

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tej marce, ale rozmaryn jest wystarczającym elementem, który mnie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę tą nazwę - a wiadomo polski rynek trzeba wspierać. Na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam wcześniej tej firmy ale bardzo mnie zaciekawiłaś! Super, że to polska marka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale oferta brzmi zachęcająco. My uwielbiamy takie kąpielowe odkrycia. Dużo będę miała do nadrobienia kiedy odwiedzę Polskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak - pojawiło się wiele nowości - wartych uwagi :)

      Usuń

Prześlij komentarz