Peggy Sage & Ronney - Dobrana para

Zadbane dłonie i paznokcie to wizytówka każdej kobiety. Podczas codziennych zajęć ulegają one urazom, które przyczyniają się do pogorszenia ich kondycji i wyglądu. Jednak nie powinno to stanowić obecnie żadnego problemu, ponieważ na rynku oferowana jest szeroka gama lakierów do paznokci. Teraz takie zabiegi jak manikiur czy pedikiur można bez przeszkód wykonać w domu przy użyciu wysokiej jakości lakierów do paznokci Peggy Sage. Dzięki nim płytka stanie się mocniejsza i gładsza, co poprawia ich kondycję. Kolorowe lakiery do paznokci nadają dłonią oryginalności.



Lampa LED 9W przeznaczona jest do utwardzania lakierów hybrydowych oraz żeli LED. Lampa posiada bardzo poręczny kształt mostka, która idealnie sprawdzi się na wszelkiego typu wyjazdach. Lampa doskonale sprawdza się w samodzielnym robieniu paznokci akrylowych i żeli, a ponadto doskonale utwardza i zapobiega łamaniu się płytkom paznokci. 


Diody LED chronią przed nadmiernym wzrostem temperatury, a ich równomierne rozłożenie gwarantuje idealne utwardzanie.Wbudowany TIMER - 1 czas utwardzania: 60 sekund.

Innowacyjny lakier półtrwały 3 w 1 I-LAK PEGGY SAGE
to bardzo proste rozwiązanie dla osób nie dysponujących dużą ilością wolnego czasu. Nie wymaga ani bazy ani topu.



Duża gama kolorystyczna lakierów  1-LAK z pewnością zaspokoi każdą kobietę dbającą o paznokcie w domowym zaciszu. Seria 1-LAK jest zdecydowanie godna polecenia. Osobiście przetestowałam trwałość lakierów i jakość pracy na tych produktach. Sama również  zmieniłam swoje dotychczasowe półtrwałe hybrydy innej firmy, która wydawała mi się najlepsza na te 1-LAK z Peggy Sage. Cechuje je : duża trwałość , wytrzymałość , piękne i głębokie kolory.



Oba produkty pochodzą z hurtowni Hair&Beauty 

Cena lampy to około 30zł a lakieru około 40zł



Komentarze

  1. Rozumiem ze lakiery nie wymagają żadnych dodatkowych topów czy bazy? Jesli nie, to cena całkiem nie wygórowana. Ja używam klasycznych hybryd i nie wyobrażam sobie malowania paznokci zwykłymi lakierami. Pozdrawiam TinaHa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, zadbane dłonie to podstawa dobrego wizerunku :D Uwielbiam robić sobie hybrydki ;) Mam wprawdzie inną lampę ale za taką cenę można się skusić i na tą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak poręczna - że można ją nawet zabrać w każdą podróż :)

      Usuń
  3. Ja do malowania paznokci mam dwie lewe ręce więc hybryda to świetne rozwiązanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie jest to samo! Raz na jakiś czas można się przyłożyć więc :)

      Usuń
  4. Nie używam lakierów hybrydowych, dlatego nie mialam pojęcia co to za lampa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą :) Ja się z nimi spotkałam dopiero w wieku 30 lat i czułam się jak dinozaur :D

      Usuń
  5. Lubię lakiery hybrydowe. Tych niestety nie znam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz