Cheese Master - Deska do serów - My Gift DNA


Personalizowane prezenty lubię od dawna. Przede wszystkim dawać. Zaskoczyła mnie oferta jednego ze sklepów oferujących takie upominki. Jeszcze oferta jak oferta- gdy otrzymałam po 2 dniach zamówione deski z wybranym przeze mnie grawerem -po prostu mnie zatkało.

Pacze, oglądam -  jest  to wysokiej jakości zestaw do sera w drewnianym pudełku. W skład zestawu wchodzą: deska + otwieracz + sztućce do sera: nóż i widelec. Sama deska ma wymiary 18,7 x 3,6 cm.

Jeżeli znamy kogoś, kto jest prawdziwym serowym smakoszem – jak mój mąż- i praktycznie jego uśmiech wiecznie mówi „cheese” – to jest po prostu prezent obowiązkowy. Dość miałam podarunków z kategorii „kosmetyki i perfumy”. Chciałam czegoś więcej, czegoś wyjątkowego. Naprzeciw wyszedł mi- zupełnie przypadkowo- sklep My Gift DNA



Taka deska jest zarazem eleganckim upominkiem, ale i niezłym gadżetem, którym się możemy wiecznie chwalić gościom na imprezach. Sama deska jest tak wystrzałowa-  można na niej położyć zwykłą goudę, a wrażenia z biesiady będą równie niezapomniane.

Który mąż nie chciałby dostać, czegoś równie bombowego od swojej żony na rocznicę ślubu? Albo urodziny? Pod choinkę? U nas wszystkie te okazje akurat zbiegają się w grudniu –tak, że jak na prezent 3 w 1, nie jest to duży wydatek.  Sam obdarowany był wzruszony jak chyba nigdy… co nie często facetom się zdarza.


Jakość jest naprawdę przednia. Zastanawiałam się nad takimi gadżetami już jakiś czas… Jednak unikałam podobnych sklepów wystraszona programami z tefałenu. W sklepie My Gift DNA ceny są przystępne – może dlatego, że ich produkty nie reklamuje żadna „znana twarz”. Co ważne- wszystkie prezenty pakują bardzo dobrze - nie ma opcji, że coś się zniszczy w transporcie. Dodatkowo możemy zamówić specjalne pakowanie - takie już gotowe, prezentowe. Nic tylko kłaść pod choinkę!

Grawer na przedmiotach możemy zaprojektować sami lub skorzystać ze sporej oferty gotowych szablonów, które są mega nowoczesne i świetnie wykonane techniką laserową.

Poza tym- taką dechą - i ja czuję się obdarowana – kto w końcu ów ser będzie kroił?


Komentarze

  1. Ale świetna ta deska ! Lecę popatrzeć co jeszcze mają fajnego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis jak zawsze i fajna deska. Sam chciałbym taką dostać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nic nie stoi na przeszkodzie by sobie samemu podarować.

      Usuń
  3. Dzięki za inspirację! Chyba sobie taką sprezentuję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudownaaaaaa. Mąż na pewno wniebowzięty :D Ty to masz pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wyjątkowy prezent :) Może podaruję taką siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nieeeeeeee, Twój mąż to zawsze coś fajnego od Ciebie dostaje :P ja też tak chceeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli byłeś grzeczny - Mikołaj na pewno Cię odwiedzi :)

      Usuń
  7. Takich desek jeszcze nie widziałam. Uwielbiam dawać takie prezenty - dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje marzenia właśnie lecą w kierunku tej deski ! Ojejjjj naprawdę urocza.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja sobie sam ją kupię , o ! Świetna ! Nie za duża jak na taką do sera?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super deska ! Nie wiedziałam że i deski takie robią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja żona nie ma takiego polotu i pomysłów! Chyba zrobię sobie prezent sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj brzydko brzydko tak mówić o żonie :) Uważaj, bo Mikołaj Ci rózgę przyniesie :)

      Usuń
  12. Dam link żonie, może mi gadzina podaruje :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwykle deski do sera są nudne, zwyczajne, nijakie. Ta jest naprawdę niezła - zajrzę na stronę bo właśnie takich prezentów szukam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę przestać się śmiać. Cheese Master :P To ja mojej kobiecie zamówię - Cheese Miss :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za pomysł - gadżet naprawdę niezły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooooo, coś dla moich serowych maniaków :P Ja to powinnam hurtem takie deski kupić. Fajny wspis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może załapiesz się na zniżkę :P Chociaż i bez tego mają niezłe ceny :)

      Usuń
  17. A ja sobie kupie i sobie będę miał i nikomu samolubnie nie oddam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na prezent . Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że się spodobała :D Naprawdę jest niezła

      Usuń
  19. Rewelacyjna deska, świetny pomysł na prezent, a i w swojej kuchni chętnie bym ją widziała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Najlepiej obdarowywać ludzi, z którymi mamy wspólną kuchnię :)

      Usuń
  20. Deska jest genialna - sama bym chciała taka dostać - wygląda na porządną, a przy tym świetna opcja z personalizacją. Zazdroszczę Krystianowi, znaczy Cheese Masterowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Deska jest genialna - sama bym chciała taka dostać - wygląda na porządną, a przy tym świetna opcja z personalizacją. Zazdroszczę Krystianowi, znaczy Cheese Masterowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam ser... Zamawiam deskę w dechę. Imieniny mam ;) prezent sobie zrobię

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. No muszę przyznać, że w ostatnim czasie również polubiłam takie personalizowane prezenty. Jednak czasem trudno takie znaleźć :/
    Zestawik rzeczywiście wygląda świetnie! I dla prawdziwych smakoszy sera w sam raz :)
    Lubię, gdy sklep tak szybko realizuje zamówienie ;)
    O proszę. Impreza i prezenty 3 w 1 :D Najważniejsze, że się spodobał!
    Dokładnie haha! Oboje idealnie z tego skorzystacie :D
    Świetny, dobry jakościowo i praktyczny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz