Fraise Gariguette od Le Petit Marseillais

Żel pod prysznic Le Petit Marseillais to produkt, który wyróżnia przede wszystkim intensywny, mdły, bardzo słodki zapaszek sztucznych truskawek, który nie przywodzi na myśl czystości i orzeźwienia, tylko landrynki i lepką słodycz.



Jeśli chodzi o konsystencję produktu, jak na żel pod prysznic jest dość rzadki, co niestety dla niektórych może być uciążliwe, bo wpływa to na wydajność. W miejsce jednego używanego w danym czasie, musimy zwyczajnie kupić dwa. Ja akurat nie miałam większego problemu z aplikacją, jednak trzeba przyznać, że dość łatwo spływa z dłoni a i myjki czy gąbki również ledwie się trzyma.

Żel w kontakcie z mokrą skórą tworzy lekką, kremową pianę. Produkt dobrze myje i tyle. Niestety nie zgodzę się z tym, że produkt w jakiś sposób nawilża skórę (mogliby chociaż dodać jakiś olejek jednak), z drugiej strony mało który produkt myjący ma na tyle silne działanie nawilżające, aby zrezygnować z balsamu do ciała, dlatego dla mnie najważniejsze jest to, aby produkt po prostu nie wysuszał skóry a ten niestety potrafi to zrobić- na szczęście nie jest to silne wysuszenie. Jeśli chodzi o opakowanie, jest charakterystyczne dla produktów Le Petit Marseillais, podoba mi się i jest wygodne w użyciu.



Podsumowując, jest to dobry żel o mdławym (jednak chemicznym) zapachu- z tym, że wiadomo, że do żelu kompotu czy dżemu z owoców nie da się wpakować, by to pachniało naturalnie. Osoby mające mocno wysuszoną skórę powinny się go wystrzegać. Żel wzbudził we mnie duże zainteresowanie na początku, jednak nie wiem czy do niego wrócę. Znam dużo lepsze żele z Le Petit Marseillais, które dodatkowo rzeczywiście wykazują działanie nawilżające. W przypadku wersji truskawkowej otrzymujemy tylko właściwości oczyszczające i słodki (czasem do przesady) zapach. Na szczęście dość szybko ulotny.

SKŁADNIKI
Aqua, Sodium Laurent Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Fragaria Vesca Fruit Extract, Polyquaternium-7, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene, CI 14700, CI 16035.



Truskawkowa Kampania Ambasadorska Le Petit Marseillais.

Komentarze

  1. Widzę że ktoś mega negatywnie nastawiony do tego żelu, mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie nie skorzystam z tego żelu, bo u mnie jednak ma być on gęsty i się mocno pienić :). Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy codziennym prysznicu - żel wystarczy na tydzień, ot tyle :P

      Usuń
  3. Lubiłam z LPM krem pod prysznic morskie minerały, jedyny godny polecenia kosmetyk od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam go lubię-choć słodki jest bardzo i np moje dziecko to nie lubi,bo je muli

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz