Balsam do włosów - masło mango i olej z opuncji



Nowość w gamie produktów Biovax - Opuntia Oil & Mango- wygładza, ujarzmia i nabłyszcza pasma. 

Opuntia Oil jest źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-6 i Omega-9, które tworzą ochronną warstwę na włosach. Drogocenny olej sprawia, że włosy stają się idealnie gładkie i lśniące bez efektu obciążenia.
Masło Mango spektakularnie wygładza włosy i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dyscyplinuje włosy, ułatwiając ich układanie.
Ceramidy są naturalnym cementem łączącym łuski włosa.





90% zawartości składników pochodzenia naturalnego
0% silikonów   0% parabenów   0% parafiny   0% SLS / SLES

Jak stosować ?
Balsam stosować na świeżo umyte, wilgotne lub suche włosy. niewielka ilość preparatu rozprowadzić od połowy włosów, omijając ich nasadę. Nie spłukiwać. 

Zapach soczystego owocu mango działa odświeżająco i pobudzająco – i jest to zapach naprawdę świeżego owocka a nie chemiczny i drażniący.Konsystencja jest lekka- nie obciąża i nie skleja włosów.

Pamiętajmy jednak o regularnej pielęgnacji włosów i ich podcinaniu- przy ogromnych zniszczeniach, które powstawały przez dłuższy czas - nie pomogą nawet droższe specyfiki. Balsam ów jest bardzo fajnym uzupełnieniem pielęgnacji odpowiedniej dla porowatości naszych włosów. Świetnie nadaje się do wykończenia fryzury by wyglądała ona zdrowo i naturalnie. 

Komentarze

  1. Balsam idealny dla moich włosów ;) Muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam rozumieć, że balsam ten żadnych silikonow i parabenow nie zawiera zgadza się? :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą serię, nie tylko za działanie, ale także wspaniały zapach - chyba najlepszy z wszystkich kosmetyków do włosów jakie kiedykolwiek używałam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie miałam okazji testować tej serii ale myślę, że niebawem to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciągle myślę nad podcięciem włosów, ale jakoś się nie mogę do tego przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Same dobre skladniki 😉 musze cos pomyslec o moich wlosach bo schodzac z czarnego mocno je podniszczylam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie testowałam tej serii,muszę w końcu to zrobić :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. mam balsam i jest cudowny. przepięknie pachnie, ale już mi się powoli kończy. trzeba sie bedzie wybrać do rossmana i kupić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz