ECO chemia - ile to tak naprawdę warte ?


W ofercie Eco chemii – chemii ekologicznej - znajdziemy wielofunkcyjne produkty, które idealnie nadają się do czyszczenia podstawowych zabrudzeń w domu. Ich największą zaletą jest łatwość użycia oraz cena – zestaw 3 butelek o pojemności 500ml kosztuje 40zł i w zestawie dostaniemy jeszcze fajne, wielkie, mięciusie ściereczki z mikrofazy (30x30). No całkiem nieźle…

Może najpierw opiszę kolejno produkty znajdujące się w tymże zestawie, później zbiorę się na opiernicz…

Kuchnia: produkt służy do odtłuszczania, usuwania zabrudzeń, zalegających powłok tłuszczowych i bieżących zanieczyszczeń.

Łazienka: usuwa osady z wody, mydeł, brudu, moczu oraz przykre zapachy i grzyby. Idealne do kabin prysznicowych, skutecznie usuwa kamień.


Biuro:  świetny do czyszczenia elementów wyposażenia biura takich jak szafy, stoły, biurka, lampy, sprzęt RTV, drzwi i itp.




Produkty spisały się na medal przy sprzątaniu karnawałowego tornada po imprezie. No bywa różnie, nooo… A to się wyleje tłuszcz z pieczonego kurczaka na blat/kuchenkę/podłogę, a to chlapnę pastą do zębów lub czymkolwiek innym bliżej nieokreślonym na wannę/ umywalkę/armaturę, a to się coś przykleiło do stołu w jadalni… Jeżeli nie zawsze mamy siłę i czas na sprzątanie godzinę po wyjściu gości – te środki ułatwią nam tę niemiłą czynność nawet przy sporych zabrudzeniach.





W związku z tym, że nie znałam wcześniej podobnych produktów- hajda psikać na brud i dopiero wycierać… Błąd – środki są bardzo wydajne i jeśli opsikamy sobie całą wannę czy stół – trudno nam go później zetrzeć. Wystarczy spryskać  ściereczkę i dopiero dany problem wycierać.
Co mi zatem nie pasuje i do czego mam pretensje ? Butelki – tak jak kształt, pojemność i wygoda obracanego dozownika są super- tak już grafika nie bardzo. Butelki są podobne do siebie – dla ślepaka i osoby zmęczonej, która po pracy musi jeszcze m2 ogarnąć na szybko – może to być problem. Gdy mamy jedną szafkę na środki czystości- można je ze sobą pomylić.  Może gdyby butelki były kolorowe, a nie tylko napis – nie dochodziłoby do wypadków. Staram się zatem je trzymać w pomieszczeniu, do którego dany preparat jest przeznaczony – zawsze to jakaś metoda.


Na pewno wrócę do tej marki i w najbliższym czasie sprawdzę ich inne środki – ciekawa jestem jak się spiszą.

A gdzie to kupić? a tutaj :


Komentarze

  1. Ooooo, też właśnie jestem po tornadzie imprezowym i to nie jednym - przydałby mi się taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena konkurencyjna jak na chemię ekologiczną. Szukam czegoś takiego wlasnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze gadasz kobito ! Lecę zobaczyć co tam jeszcze mają - jak dla mnie to takie środki przydałyby się w kanistrach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chemia ekologiczna to jest to! Szkoda, że tak mało popularna. Tej nie znam, ale myślę, że warta uwagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałoby mi się do czyszczenia tych przypalonych kuchenek w kuchni :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem ci szczerze że nie miałam jeszcze okazji się spotkać w ogóle z takiego rodzaju środkami. Chodzi mi oczywiście o eko chemiczne. Ż chęcią im się bliżej przyjrze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz