Kolorowka.com – makijaż mineralny

Kosmetyki mineralne to kosmetyki nowej generacji. Nie wymagają dodatku substancji konserwujących, które nie są obojętne dla organizmu ludzkiego i często są źródłem występowania podrażnień i alergii. Kosmetyki mineralne są idealne dla skóry wrażliwej, gdyż same nie zwiększają ryzyka wystąpienia alergii. Nie zatykają porów. Odpowiednio przygotowane mogą być stosowane nawet przez osoby o niezwykle wrażliwej i bardzo suchej cerze.



Kolorowka.com to więcej niż sklep z pigmentami i innymi półproduktami do „zrobienia sobie pudru”– to wybawienie dla cer problemowych. I większość z nas ma TE problemy. Skóra albo jest tłusta, albo sucha- albo po prostu wyleczyłyśmy ją do normalnej i chcemy ten efekt zachować.

Oferta jest u Nich tak ogromna, że na początku można dostać oczopląsu, zamknąć stronę by później znowu ją otworzyć i na spokojnie obadać co do czego… Niby łatwiej kupić gotowy puder/rozświetlacz/cienie/bronzer/błyszczyk. Zwykle jednak okazuje się w domu, że i kolor i skład średnio służą naszej twarzy… Kolorowka.com to również profesjonalna obsługa i doradztwo – czego im zazdrościć może niejedna drogeria stacjonarna - spokojnie można do nich napisać nawet na facebooku i zdać się na ich wiedzę. Doradzą i podpowiedzą – a przy zamówieniu dołożą obszerną instrukcję wykonania danego kosmetyku.



Możemy u nich kupić gotowe zestawy – tj. na przykład: zestaw na puder transparentny, zestaw na podkład, zestaw do wykonania błyszczyku (również mają w swojej ofercie zestawy pielęgnacyjne). Dostajemy wtedy saszetki z półproduktami, które mieszamy – oraz pojemniczek na ów produkt ostateczny. Można się nieźle wkręcić w to domowe mieszanie naprawdę. Raz- wiemy co kupujemy, co do jednego składnika – dwa, mamy produkt wyjątkowy, niepowtarzalny.

W ofercie Kolorówki znajdziemy również pędzle. Ja wybrałam Kabuki Flat Top.
To klasyczny pędzel do aplikacji podkładu mineralnego. Może być stosowany również do aplikacji podkładu płynnego. Dzięki charakterystycznemu kształtowi pozwala równomiernie nałożyć odpowiednią ilość kosmetyku bez smug. Pędzlem typu Flat Top nie należy rozcierać podkładu. Najnaturalniejszy efekt osiąg się przez "stemplowanie" poszczególnych partii twarzy. Nie należy zbyt mocno dociskać pędzla do twarzy, struktura i budowa pędzla wystarczą by podkład odpowiednio zespolił się ze skórą. Warto zwilżyć pędzel przed rozpoczęciem nakładania podkładu, tak aby nie pochłaniał zbyt dużej ilości kosmetyku.
Pędzel wykonany jest z włosia gęstego i elastycznego włosia syntetycznego. Długość pędzla - 10 cm, w tym długość włosia 2,8 cm.  Trzonek jest bambusowy.



Coraz świadomiej robimy zakupy, zwracamy uwagę na składy i to co na nasze ciało kładziemy. Co się okazuje – wcale nie wychodzi nas drożej takie własnoręczne mieszanie. Koszt takiego pudru/ podkładu to około 20-30zł.

Możemy znaleźć ich tutaj:


Oraz na facebooku:



Komentarze

  1. Jestem zachwycona! Nie miałam pojęcia o tym sklepie. Fajnie, że można sobie zrobić w domu makijażowy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba właśnie odkryłam moje nowe hobby. Nie znałam również tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. sklepu nie znałam chętnie do niego zajrzę, czytanie składu w produktach jest bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na podkład chyba bym się nie skusiła bo trudno mi by było dobrać odpowiedni kolor, ale transparentny bym wypróbowała. Super pomysł na kosmetyczne DIY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty! Ten pędzel przedstawiony na zdjęciu to rzeczywiście kawał pędzla :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty,oraz sama chyba skorzystam z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystam z tej strony. Zamawiałam trzy razy zestaw do podkładu mineralnego i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post, z chęcią odwiedzę ten sklep i stworzę sama własne kosmetyki😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz