Luksusowe kremy do twarzy za grosze - Cien Lidl



W świecie kosmetyków cena nie zawsze idzie w parze z jakością. Nie od dziś wiadomo, że ta relacja - jakości do ceny - to jeden z najważniejszych czynników, jakie bierzemy pod uwagę kupując kosmetyki. Żadnej kobiety nie trzeba przekonywać, że gładka, odpowiednio nawilżona i odżywiona skóra to podstawa zdrowego, promiennego wyglądu. 
Cien Lidl to marka wewnętrzna kosmetyków. Produkty te są około 2-3 x tańsze od odpowiednich towarów znanych producentów. Po raz kolejny ich kosmetyki zaskakują działaniem – pod lupę biorę tym razem kremy do twarzy. Cena to 9zł za 50ml (bez promocji)


Cien, Time Control, Moisturising Cream 24h (Krem nawilżający)

Jest to krem na noc i na dzień przeznaczony dla różnych typów cery – mieszanej, suchej, wrażliwej, odwodnionej, normalnej. Ma właściwości regenerujące, łagodzące, liftingujące, nawilżające oraz przeciwzmarszczkowe. Kompleks Liftan Complete z koenzymem Q10 i kofeiną dodaje skórze energii na cały dzień, pielęgnują i wspomagają proces regeneracji naskórka. Witamina E chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry spowodowanym działaniem promieni słonecznych, a kwas hialuronowy pomaga wygładzić zmarszczki.


Cien, Aqua Gel -Cream (Nawilżający krem -żel)

Ten również przeznaczony jest na noc i na dzień oraz nadaje się do różnych typów cery. Jego główne właściwości to nawilżanie i łagodzenie. Kompleks Liftan Hydro z gliceryną i pantenolem nawilża i reguluje gospodarkę wodną skóry.  Wartościowe substancje aktywne kompleksu Liftan Hydro poprawiają wygląd skóry i pozostawiają ją miękką w dotyku. Połączenie filtrów UVA/UVB (SPF 4) z witaminą E chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry spowodowanym działaniem promieni słonecznych. Zawiera alantoinę, nawilżający olej z pestek jabłka, ekstrakt z prosa, wyciąg z jęczmienia oraz łubinu.


Co ja myślę o tym wszystkim ? Kupiłam te kremy za jakieś śmieszne pieniądze i wiele się po nich nie spodziewałam – „byle tylko nie podrażniały” – myślałam. Oba smarowidła Cien są bardzo wydajne – wystarczy odrobinka by posmarować całą twarz, szyję i dekolt. Jeżeli uda nam się nabrać około 2 ml – bardzo szybko się wchłaniają i skóra gotowa jest na makijaż. Żadnych suchych skórek, lepkości -  robią to, co obiecują – dobrze nawilżają skórę i przygotowują ją na zmagania całego dnia. Śmiało mogą konkurować z kremami znanych marek i szybko wysuwają się prowadzenie … Na pewno nie są to moje ostatnie marketowe kremiki – w Lidlu znajdziemy sporą ich ofertę. 



Komentarze

  1. Słyszałam o tych kremach, chciałabym je wypróbować u siebie, niezależnie od tego, co będą o nich mówić ludzie, jednak mam za daleko do jakiegokolwiek Lidla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam daleko - jeżdżę tam po większe zakupy tylko :)

      Usuń
  2. Sporo dobrego słyszałam o kremach z Lidla, kupiłam więc jeden na noc z serii Q10 i choć muszę przyznać, że jest całkiem całkiem, to przy mojej suchej skórze nie dał rady. Ale przy mojej cerze niejeden krem wysokopòłkowy zawiódł 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie już dawno w Lidlu nie było, a sama kiedyś używałam kosmetyków Cien . Tych kremów nawet nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak u mnie by się sprawdziły, szczególnie ten krem żel, lubię takie lekkie konsystencję, szczególnie że zbliża się lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem żel mnie kusi, w lidlu jestem bardzo rzadko, ale może kiedyś wpadną w moje ręce kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się rozejrzeć - mają różne te kremy - chyba 8 rodzajów :)

      Usuń
  6. Ciekawe czy znajde je u siebie w Lidlu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich bardzo dużo w ofercie - któryś na pewno będzie :)

      Usuń
  7. A czy jest tu ktoś kogo piekła po nim buźka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się tak zdarzyć. Może to uczulenie lub podrażniona wcześniej twarz peelingami?

      Usuń
  8. Mnie piekła a nie mam uczulenia a peelingi też rzadko stosuję. Kremy te zawierają w składzie alkohol i nie nadają się do mojej wrażliwej skóry. Z doświadczenia wiem że każdy krem z alkoholem powoduje u mnie taką reakcję i dlatego unikam alkoholu w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz