Cera wymagająca - serum z retinolem od One&Only Cosmetics


Serum One&Only zawiera 3% proretinolu, który usuwa martwy naskórek i oczyszcza pory. Stosowane regularnie niweluje niedoskonałości, takie jak zmarszczki, niejednolity odcień skóry i plamy będące objawem starzenia się skóry oraz nadmiernej ekspozycji na szkodliwe działanie promieniowania UV. Retinol działa oczyszczająco i eksfoliacyjnie – oczyszcza i zmniejsza pory. Skóra jest widocznie odmłodzona, ujędrniona i rozjaśniona.




STOSOWANIE:

Jako samodzielny preparat -  dwa razy dziennie wmasowujemy opuszkami palców w wilgotną skórę twarzy i szyi aż do całkowitego wchłonięcia. Z wodą - na dłoń należy nanieść niewielką ilość serum i wymieszać ją z taką samą ilością wody, po czym nałożyć na skórę twarzy i szyi delikatnie wmasowując. Jako dodatek wzbogacający odżywcze działanie kremu nawilżającego - kilka kropel serum należy dodać do wybranego kosmetyku bez parafiny. Bardzo dobrze sprawdza się również jako serum pod ulubiony olej - u mnie od dawna króluje olej arganowy.

Jest to produkt HALAL – serum nie zawiera alkoholu ani parabenów, sulfanianów, składników odzwierzęcych a także silikonów i alergenów.

Komentarze

  1. Używałem serum z retinolem w zeszłym roku. Byłem bardzo zadowolony z efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero w tym roku zdecydowałam się na takie serum - lepiej późno niż wcale :P

      Usuń
  2. Planuję właśnie na jesień czymś podobnym potraktować moją twarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne informacje, zupełnie nie wiedziałam CO mojej cerze może pomóc a dermatologa mam dopiero na listopad, więc chyba podziałam sama zanim się do niego wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie serum na pewno nie zaszkodzi - nie wiem jaki dokładnie masz problem, ale jeśli czujesz, że go potrzebujesz to naprawdę zachęcam do wypróbowania :)

      Usuń
  4. Dobrze wiedzieć, że istnieją produkty, którymi możemy przeciwdziałać różnym problemom skórnym. Dużo lepiej sprawdziły się u mnie takie specyfiki niż te przepisane na receptę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej tak właśnie się zdarza... różne te "receptowe" bywają:/

      Usuń
  5. Produkt zdecydowanie warty uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno przyjrzę się tej marce bliżej. Bardzo imponuje mi HALAL.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę takiego odmłodzenia i rozjaśnienia ! :) :) Czas najwyższy kupić takie serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olcia, koniecznie daj znać jak się sprawdziło :) :)

      Usuń
  8. Jesień to idealny czas na takie twarzowe terapie, w tym roku również planuję moją cerę retinolem nieco pobudzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja cera bardzo cierpiała w lato, jest obecnie w kiepskim stanie. Wiele dobrego czytałam o retinolu, chyba też czas kupić swoją buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O coś o tym wiem, lato w Polsce bywa "uporczywe" dla naszej skóry ;)

      Usuń
  10. Używałam jakiś czas temu podobnego serum, efekty są naprawdę zadowalające, tylko trzeba dokładnie czytać składy czy w środku jest faktycznie to, co nam potrzebne. Tej marki jeszcze nie znam - myślę że przejrzę ich ofertę w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne serum po oczyszczeniu glinką :) :) Lubię podobne smarowidła - tej marki jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - świetnie domyka pory po porządnym oczyszczeniu :)

      Usuń
  12. Planuję na jesień podobną kurację :) Dzięki za porady :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz