Hydra Genius Aloe Water - płynna pielęgnacja do skóry normalnej i suchej




Płynna pielęgnacja nawilżająca Hydra Genius Aloe Water, stworzona przez znaną markę - L'Oreal Paris. Produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Przyjemną aplikację i szybkie wchłonięcie się kosmetyku zapewnia delikatna, kremowo-żelowa konsystencja, wzbogacona o starannie wyselekcjonowane składniki aktywne. W trakcie bezpośredniego kontaktu ze skórą, rozpływa się niczym woda i dopasowuje się do indywidualnych potrzeb skóry. Jest to kosmetyk NA BAZIE wody aloesowej oraz kwasu hialuronowego, nie są to jego główne składniki.



SKŁADNIKI
Aqua/Water, Glycerin, Alcohol Denat., Dimethicone, Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Pentylene Glycol, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Silanetriol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Silica Dimethyl Silylate [nano]/Silica Dimethyl Silylate, Hyaluronic Acid, Ascorbyl Glucoside, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Xanthan Gum, T-Butyl Alcohol, Betula Alba Juice, Ethylhexyl Palmitate, Octyldodecanol, Butylene Glycol, Hexylene Glycol, Tocopherol, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, CI 42090/Blue 1, Linalool, Limonene, Parfum/Fragrance. (F.I.L. B192199/1).




Lekka jak piórko konsystencja, która błyskawiczne stapia się ze skórą, dając efekt nawilżenia i blasku oraz cudowny zapach Hydra Genius, pomagają w bardzo miły sposób rozpocząć każdy nowy dzień. Dawno nie spotkałam się z kosmetykiem do pielęgnacji twarzy o tak intensywnym, a zarazem świeżym i nieprzytłaczającym zapachu. Jeszcze długo po aplikacji jest bardzo mocno wyczuwalny, ale nie przeszkadzający. Konsystencja jest treściwa i jednolita a zarazem lekka. Produkt po nałożeniu na skórę tworzy efekt niewidzialnej powłoki – otrzymujemy gładką taflę jak po dobrej bazie pod makijaż. I składem jest to produkt podobny do baz pod makijaż. Wypakowany po brzegi silikonami - ja akurat ich nie unikam w produktach pod makijaż. Nie jest to serum do stosowania pod krem lub olej, jednak spełnia świetnie swoją rolę jako baza rozświetlająca – najważniejszym jego atutem jest brak parafiny w składzie, nie zapycha porów. Jest to pierwszy produkt Loreala od wielu lat, który kupię ponownie po zużyciu pierwszego opakowania. 40zł za 70ml to cena adekwatna do jakości a opakowanie bardzo przyjemne i eleganckie.

Komentarze

  1. Używam ten produkt już kilka miesięcy i mam o nim podobne zdanie - nie traktuję tego smarowidła jako kosmetyk nawilżający, bo on nie traktuje tak mojej twarzy ;) Ale również jestem zadowolona z jego właściwości pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na tę markę, skład naprawdę w porządku :) Jednak mocno nie nawilża, szkoda, zawiodłam się bo nie za bardzo znam się na składach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie sie zapowiada, chetnie go przetestuje lubie i potrzebuje nawilzenia, a jako baza pod makijaz zawsze takie kosmetyki sa u mnie mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również używam go jako bazy pod makijaż. Posiadam wersję dla skóry wrażliwej i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt, zwrócę na niego uwagę przy najbliższych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie produkty, nie testowałam na sobie jeszcze, ale przyjrzę się bardziej Hydra Geniusowi :P W sumie szukam bazy pod makijaż, która nie tylko zatka pory i przyklei makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam od wiosny wersji dla wrażliwców - jestem bardzo zadowolona, bardzo wydajny produkt, jeszcze nie zużyłam pierwszego opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku chociaż opis trochę mija się z prawdą niestety ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Loreal zaskakuje ostatnio. Żadnych mega toksycznych substancji w składzie ? Również jestem zdziwiona. Fajny to może być kosmetyk, osobiście nie znam. Akurat potrzebuję bazy pod makijaż. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są aż trzy wersje tego kosmetyku, na pewno warty uwagi.

      Usuń
  10. "najważniejszym jego atutem jest brak parafiny w składzie, nie zapycha porów" - to jest ogromniasty plus !

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tego aloesu i kwasu hialuronowego jest w składzie tyle, co kot napłakał albo i mniej, ale nie spodziewałam się cudu po kosmetyku z Loreala. Ja również jestem z niego zadowolona. Nie szkodzi mojej cerze a to dla mnie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wersję dla skóry wrażliwej, niestety bardzo się zawiodłam na obiecywanym przez producenta działaniu, nie znam się na składach. Dam mu jeszcze szansę "pod makijażem" więc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomocny wpis, czas bardziej zainteresować się składami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Jest to kosmetyk NA BAZIE wody aloesowej oraz kwasu hialuronowego, nie są to jego główne składniki." szkoda że tak nie napisali na opakowaniu tylko obiecują cuda na kiju :( jestem na nie. Zwykłe chamstwo. Powinni to faktycznie sprzedawać jako bazę pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nawet przestałam się rozczulać, co wypadałoby producentowi a co nie - szukam alternatyw użycia ewentualnie

      Usuń
  15. No i teraz nie wiem. Kupić, nie kupić. Gdy skończy mi się baza pod makijaż to kupię, może mnie jakoś magicznie zaskoczy ten produkt :) Dobrze wiedzieć "jak" z nim jest naprawdę :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  16. Skuszę się na ten produkt mimo wszystko :) i tak miałam coś kupić. Coś co nie zaszkodzi przede wszystkim :) Cena nawet niewygórowana jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie spribowac, skoro tak swietnie dziala jako baza rozswietlajaca. Przy mojej suchej skorze taki efekt jest mocno pozadany!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam go, stosuje go jako baze i super się spisuje pod makijażem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz