Mineralne szaleństwo - Sampure Minerals



Mineralne szaleństwo 😍 Kosmetyków kolorowych używam od 15 lat. Ojć, powiało nieco starością 🤣 Bywały mniej lub bardziej udane z nimi przygody. Z przewagą tych nieudanych niestety 😑 Zdecydowałam się ostatnio wypróbować kolorówkę mineralną - a nóż widelec. I tak na kosmetyki wydaję rocznie krocie, i tak. Akurat uważam że @sampureminerals_pl to średnia półka cenowa. Po wnikliwym mazaniu, wąchaniu i malowaniu stwierdzam co następuje - testowałam kosmetyki dużo droższe od tej marki a nie warte jednego pozytywnego zdania.
Kosmetyki Sampure to na razie mój hit - potestuję inne, oczywiście, ale podejrzewam że to będzie marka do której będę wracać.
Główne plusy tych kosmetyków :
- brak zapachu jakiegokolwiek,
- cena (dość przystępna przy tych pojemnościach),
- trwałość i wygoda (makijaż wytrzymuje w stanie nienaruszonym 40stopniowe upały! 😯 przy czym nie czuć że w ogóle jest). Tak więc - no polecam ze szczerego serducha. Dam sobie rękę uciąć jeśli się u Was nie spiszą. Naprawdę 😍




#sampureminerals #mineralmakeup #mineralnymakeup #kosmetykimineralne #kosmetyki #podkladmineralny #makijaż #kosmetykinaturalne #zakupyonline #idealnypodklad #najlepszekosmetyki #mielno #summer #glow #hothothot #photography #poland #photooftheday #lato2019 #polskadziewczyna #polska #morze #beautiful #face #instabeauty #makeupaddict #makeuplover

Komentarze

  1. Nie korzystałam nigdy z tej marki, ale jestem pod wrażeniem tej trwałości! Super, że się aż tak sprawdzają :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz