Zioło tygrysie, skrzyp polny i cytryna - Bioliq Body

Są takie marki (owszem są! ), które nie potrzebują fanpejdża na facebooku, kampanii ambasadorskich, akcji wysyłania próbek, a i tak kobiety im zaufają.
Taką marką okazał się dla mnie Bioliq. Pisałam wcześniej o kremach dla skóry problematycznej Bioliq Dermo oraz kremach dla skóry dojrzałej  Bioliq 35+
Byłam mile zaskoczona- ceną i jakością. W końcu nic nie tracę, gdy moja twarz i tak już sponiewierana. Kremy przyniosły ukojenie mojej cerze na każdym etapie kolejnych pielęgnacji. Przyszedł czas na resztę ciała. Balsamy i krem do rąk.



Balsam ujędrniająco-wygładzający z wyciągiem z wąkrotki azjatyckiej

Centella asiatica/Wąkrotka azjatycka, występująca głównie na terenie Azji. Bywa określana mianem Zioło tygrysie, ponieważ zgodnie z legendą tygrysy ocierały się o nią, aby przyspieszyć gojenie ran i blizn. Ceniona jest za działanie naprawcze. Wyciąg z wąkrotki stymuluje syntezę kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego, dzięki czemu nie tylko wspomaga gojenie, ale także hamuje powstawanie zmarszczek, wygładza skórę oraz poprawia jej nawodnienie.

Balsam intensywnie odżywiający ze skrzypem polnym

Equisetum arvense/ Skrzyp polny, uważany za jedną z najstarszych roślin na świecie. Ziele skrzypu zawiera flawonoidy, związki mineralne, kwasy organiczne, sterole roślinne, a przede wszystkim krzemionkę – źródło krzemu, który jest jednym z budulców skóry, włosów i paznokci, dlatego też ma szczególne znaczenie dla urody. Odpowiada za utrzymanie nawilżenia oraz poprawia metabolizm kolagenu, zapewniając skórze elastyczność, sprężystość i zdrowy wygląd.



Regenerujący krem do rąk i paznokci z olejkiem z cytryny

Citrus Limon/ Cytryna zwyczajna, pochodząca z Chin, szczególne zastosowanie znalazła w przemyśle perfumeryjnym, dodaje się ją do kremów, mydeł, a także środków antyseptycznych. Dzięki obecności flawonoidów, cytryna posiada silne właściwości przeciwutleniające. Chroni komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, a tym samym zapobiega procesom jej starzenia.



Nie byłabym sobą, gdybym nie zaszalała – oba balsamy mają identyczną konsystencję jak kremy do twarzy, których używałam. Sprawdziłam więc – balsamem również można posmarować twarz. Nie zawierają żadnych zapychaczy, podrażniaczy- a skórę mam naprawdę wymagającą i wrażliwą. Wiele już w swoim życiu kładłam na twarz i ciało i nie wiem czy zdecyduję się zamienić kiedykolwiek Bioliq na coś innego. Po prostu. I oby nic się nie zmieniło, gdy trafią kiedyś na facebook’a.

Lubicie tę markę? Jakie macie doświadczenia?



Komentarze

  1. Smarowałam japke z Twojego polecenia. To i temu zaufam w ciemno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) I pamiętaj -pieniądze wydane na siebie, nigdy nie są źle wydanymi pieniędzmi :)

      Usuń
    2. Massivehoopie, muszę sobie te Twoje słowa wyryć w pamięci :D

      Usuń
    3. Haha :D prawda najprawdziwsza :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie napisana recenzja. Super że robisz posty o nowych kosmetykach i to dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty może kiedyś się na nie skusze:)
    https://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie dają w aptekach próbki - warto zapytać :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te kosmetyki!!! Zawsze miałam takie szczęście żeby je dostać w promocji co jeszcze bardziej mnie cieszyło 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz